En el nostre equip de commercial tenim una vacant d'International Area Manager, amb l'objectiu principal d'impulsar i coordinar la xarxa comercial internacional de l'àrea assignada per a la consecució dels objectius marcats per CCO.
Descripció
El nostre negoci es troba en plena expansió i busquem el talent més apassionat, amb energia positiva i capacitat d'esforç.
Vols formar part d'un gran equip humà, creatiu i professional? ¡Aquest és el teu lloc!
Som Ysabel Mora i dissenyem col·leccions que s'ajusten a qualsevol forma de cos i de vida.
Des de 1988, la humilitat i l'energia de la nostra fundadora ens alenteix per aconseguir els nostres objectius de qualitat i atenció pel detall. Un dels nostres valors és l'equitat, per això, estem compromesos amb la igualtat entre homes i dones, sent el 59% de les persones treballadores en YM dones i un 57% de les mateixes, ocupen càrrecs directius de rellevància. Els valors que sustenten la companyia: igualtat, equitat, rodalia i esforç, sent les bases de YM.
Ens inspirem en la gent que fa del dia a dia el seu estil de vida, sense limitacions, sense prejudicis, en qualsevol circumstància, en qualsevol moment. Dissenys pensats per a tota la família, des dels més petits als més adults, dels productes: Swimwear, Activewear, Loungewear & Leggins, Underwear, Thermal & Shapewear, Lingerie, Home, Socks, Hosiery & Beauty.
Som família i com a tal ens cuidem, respectem i inspirem per fer que el nostre dia a dia sigui un repte creatiu i de superació.
Funcions
Responsable comercial de l'àrea assignada.
Prospecció, captació i manteniment de clients.
Recerca i negociació de nous agents comercials i avaluació i seguiment dels actuals.
Desenvolupar pla de viatges comercials i realitzar les visites corresponents en funció de les necessitats del negoci. Realitzar informes de cada visita i reportar a CCO.
Consecució de les xifres de negoci en els termes de qualitat i eficiència establerts per CCO.
Assistència i suport a la gestió de Fires Internacionals (París, Itàlia...).
Liderar les actuacions, propostes, millores i ajustos sobre el pla estratègic general en cadascun dels mercats assignats.
Gestió, desenvolupament i manteniment de l'ERP.
Report mensual a CCO sobre els objectius, resultats i accions acordades.
Preparació i coordinació de les convencions comercials sota definició de les pautes al costat de l'equip de Design i Màrketing.
Gestionar el pressupost de màrketing assignat a cadascun dels mercats per a la correcta implantació, visibilitat i desenvolupament de la marca en els mateixos.
Definició d'accions comercials per potenciar la venda juntament amb l'equip de màrketing, respectant el pressupost de despeses anuals.
Proactivitat en les propostes i millora contínua dels processos de l'área.
Aportar feedback a CCO sobre: competència, mercat, tendències, millores, entre d'altres.
S'ofereix
Flexibilitat horària d'entrada entre les 8h i les 9h, així com de menjar i de sortida
Divendres de jornada intensiva
Política d'1 dia de Treball en Remot
Esdeveniments corporatius perquè coneguis a totes les persones de YM
Formació interna i online en habilitats, competències i idiomes
Metodologia AGILE
Descompte exclusiu en el nostre producte a través d'un codi de emplead@ YM
Ambient acollidor i instal·lacions noves, amb menjadors i màquines de vending, cafè i aigua filtrada. Zones de descans
Equip de treball amb les millors prestacions
Procés d'Onboarding en YM cuidant el mínim detall. Welcome pack perquè no et preocupis per l'esmorzar i la beguda del primer dia
Pàrquing intern de YM gratuït
Descompte en benzinera
Descompte i servei de recollida per al rentat de vehicle