International Area Manager

Ysabel Mora Xàtiva

Inscripcions tancades

En el nostre equip de commercial tenim una vacant d'International Area Manager, amb l'objectiu principal d'impulsar i coordinar la xarxa comercial internacional de l'àrea assignada per a la consecució dels objectius marcats per CCO.

Descripció

El nostre negoci es troba en plena expansió i busquem el talent més apassionat, amb energia positiva i capacitat d'esforç.

Vols formar part d'un gran equip humà, creatiu i professional? ¡Aquest és el teu lloc!

Som Ysabel Mora i dissenyem col·leccions que s'ajusten a qualsevol forma de cos i de vida.

Des de 1988, la humilitat i l'energia de la nostra fundadora ens alenteix per aconseguir els nostres objectius de qualitat i atenció pel detall. Un dels nostres valors és l'equitat, per això, estem compromesos amb la igualtat entre homes i dones, sent el 59% de les persones treballadores en YM dones i un 57% de les mateixes, ocupen càrrecs directius de rellevància. Els valors que sustenten la companyia: igualtat, equitat, rodalia i esforç, sent les bases de YM.

Ens inspirem en la gent que fa del dia a dia el seu estil de vida, sense limitacions, sense prejudicis, en qualsevol circumstància, en qualsevol moment. Dissenys pensats per a tota la família, des dels més petits als més adults, dels productes: Swimwear, Activewear, Loungewear & Leggins, Underwear, Thermal & Shapewear, Lingerie, Home, Socks, Hosiery & Beauty.

Som família i com a tal ens cuidem, respectem i inspirem per fer que el nostre dia a dia sigui un repte creatiu i de superació.


Funcions

Responsable comercial de l'àrea assignada.

Prospecció, captació i manteniment de clients.

Recerca i negociació de nous agents comercials i avaluació i seguiment dels actuals.

Desenvolupar pla de viatges comercials i realitzar les visites corresponents en funció de les necessitats del negoci. Realitzar informes de cada visita i reportar a CCO.

Consecució de les xifres de negoci en els termes de qualitat i eficiència establerts per CCO.

Assistència i suport a la gestió de Fires Internacionals (París, Itàlia...).

Liderar les actuacions, propostes, millores i ajustos sobre el pla estratègic general en cadascun dels mercats assignats.

Gestió, desenvolupament i manteniment de l'ERP.

Report mensual a CCO sobre els objectius, resultats i accions acordades.

Preparació i coordinació de les convencions comercials sota definició de les pautes al costat de l'equip de Design i Màrketing.

Gestionar el pressupost de màrketing assignat a cadascun dels mercats per a la correcta implantació, visibilitat i desenvolupament de la marca en els mateixos.

Definició d'accions comercials per potenciar la venda juntament amb l'equip de màrketing, respectant el pressupost de despeses anuals.

Proactivitat en les propostes i millora contínua dels processos de l'área.

Aportar feedback a CCO sobre: competència, mercat, tendències, millores, entre d'altres.



S'ofereix

Flexibilitat horària d'entrada entre les 8h i les 9h, així com de menjar i de sortida

Divendres de jornada intensiva

Política d'1 dia de Treball en Remot 

Esdeveniments corporatius perquè coneguis a totes les persones de YM 

Formació interna i online en habilitats, competències i idiomes 

Metodologia AGILE 

Descompte exclusiu en el nostre producte a través d'un codi de emplead@ YM 

Ambient acollidor i instal·lacions noves, amb menjadors i màquines de vending, cafè i aigua filtrada. Zones de descans 

Equip de treball amb les millors prestacions 

Procés d'Onboarding en YM cuidant el mínim detall. Welcome pack perquè no et preocupis per l'esmorzar i la beguda del primer dia 

Pàrquing intern de YM gratuït 

Descompte en benzinera 

Descompte i servei de recollida per al rentat de vehicle