En el nostre equip de comercial tenim una vacant de Retail Manager, amb l'objectiu principal de ser l'element responsable per la gestió de tots els punts de venda, en gestió directa, del territori assignat i garantir el compliment dels pressupostos i altres objectius marcats per la Direcció Comercial. Per això ha de ser capaç de gestionar els comptes de resultats de cada punt de venda, definint i implementant els processos associats a les estratègies comercials, sempre amb un focus clar en la direcció de l'equip que té assignat vetllant per la seva motivació i consecució d'objectius quantitatius i qualitatius.
Descripció
El nostre negoci es troba en plena expansió i busquem el talent més apassionat, amb energia positiva i capacitat d'esforç.
Vols formar part d'un gran equip humà, creatiu i professional? ¡Aquest és el teu lloc!
Som Ysabel Mora i dissenyem col·leccions que s'ajusten a qualsevol forma de cos i de vida.
Des de 1988, la humilitat i l'energia de la nostra fundadora ens alenteix per aconseguir els nostres objectius de qualitat i atenció pel detall. Un dels nostres valors és l'equitat, per això, estem compromesos amb la igualtat entre homes i dones, sent el 59% de les persones treballadores en YM dones i un 57% de les mateixes, ocupen càrrecs directius de rellevància. Els valors que sustenten la companyia: igualtat, equitat, rodalia i esforç, sent les bases de YM.
Ens inspirem en la gent que fa del dia a dia el seu estil de vida, sense limitacions, sense prejudicis, en qualsevol circumstància, en qualsevol moment. Dissenys pensats per a tota la família, des dels més petits als més adults, dels productes: Swimwear, Activewear, Loungewear & Leggins, Underwear, Thermal & Shapewear, Lingerie, Home, Socks, Hosiery & Beauty.
Som família i com a tal ens cuidem, respectem i inspirem per fer que el nostre dia a dia sigui un repte creatiu i de superació.
Funcions
Gestionar tots els punts de venda assignats i els seus comptes de resultats, transmetent l'esperit, la política, cultura i valors de l'empresa.
Liderar i definir estructures de personal de botiga ajustades a les necessitats i rendiment de cada punt de venda sota guia dels pressupostos marcats per Direcció i assegurar nivells de rotació de personal inferiors a 25% anualment.
Assegurar la correcta gestió d'horaris, borses d'hores, períodes de vacances i absències de personal.
Responsable per l'atenció al client en botiga i que rebi un tracte d'acord amb els estàndards d'empresa.
Coordinar i assegurar totes les funcions impactants en l'operació i imatge de botiga: Visual Merchandising i Aparadorisme, Gestió de Producte i nivells d'estoc, així com inventaris periòdics, gestió i compres de materials adequats a les necessitats i pressupostos definits, gestió i implementació de calendaris comercials i tota l'expansió del territori assignat.
Gestor de Projectes estratègics per al correcte desenvolupament del canal, definint processos associats a l'estratègia comercial i vetllar per la seva implementació correcta en els punts de venda.
Crear Manuals de Gestió Operacional de Botiga i tenir documentats tots els fluxos de botiga i que serveixen de suport a la formació del personal i del treball del dia a dia.
Analitzar i seguir les vendes i performance operacional, identificant-ne les causes i posada en marxa de mesures correctores.
Ser l'element vertebrador entre els punts de venda físic i totes les àrees corporatives la tasca de les quals aporta i importa per al negoci Retail, com són exemples:Oficina Transformació, Digital, Financer, Producte, Màrqueting, People & Talent, assegurant amb aquests reportings detallant punts que l'operació Retail afecta o és afectada per l'actuació de cada àrea i traçant plans d'acció per a la millora contínua.
Treballar el pla de vendes anual amb la Direcció Comercial i adaptar-lo al punt de venda, temporalitat i moment de la venda per a correcta al·locució de recursos i control de totes les necessitats.
Seleccionar, capacitar, promoure, delegar, assessorar i avaluar les persones que estiguin sota la seva responsabilitat segons sistemes d'ADD marcats per l'empresa, assegurant en tots aquests passos les polítiques de RRHH, models de contractes i plans d'incentius marcats per l'empresa.
Definir plans d'onboarding i plans de desenvolupament de personal, sempre aplicables.
Liderar la formació i la transformació Ysabel Mora en aquest canal. Motivar, comprometre i autosugestionar, assolint un compromís amb el creixement personal i professional dins del marc de valors de l'empresa.
Coordinar les obertures de punts de venda al 360º des del lliurament del local per l'equip d'obres fins a la seva obertura al públic.
Coordinar l'Operació i Equips del negoci amb El Corte Inglés.
S'ofereix
Flexibilitat horària d'entrada entre les 8h i les 9h, així com de menjar i de sortida
Divendres de jornada intensiva
Política d'1 dia de Treball en Remot
Esdeveniments corporatius perquè coneguis a totes les persones de YM
Formació interna i online en habilitats, competències i idiomes
Metodologia AGILE
Descompte exclusiu en el nostre producte a través d'un codi de emplead@ YM
Ambient acollidor i instal·lacions noves, amb menjadors i màquines de vending, cafè i aigua filtrada. Zones de descans * Equip de treball amb les millors prestacions
Procés d'Onboarding en YM cuidant el mínim detall. Welcome pack perquè no et preocupis per l'esmorzar i la beguda del primer dia
Pàrquing intern de YM gratuït
Descompte en benzinera
Descompte i servei de recollida per al rentat de vehicle